آخرین اخبار اقتصادی

بازار مسکن,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

۴۰ درصد خانوارها مستأجر و در پایین‌ترین لایه‌های خط فقر هستند

روزنامه توسعه ایرانی نو.شت: بعد از مدتی رکود در بازار مسکن، به نظر می‌رسد دوباره بازار اجاره داغ شده است و بنا به گفته…

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو/ افزایش قیمت ادامه دارد؟



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
پیش‌بینی قیمت شیبا اینو با توجه به رشد چهار درصدی اخیر و رسیدن قیمت به ۰.۰۰۰۰۲۵۸۹ از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چراکه کل بازار کریپتو در روزهای اخیر نوسانات چشمگیری پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین وضعیت شیبا اینو نشان می‌دهد در طول هفته گذشته رشد ۱۳.۵ درصدی را پشت سر گذاشته است؛ این در حالی‌ است که در عرض یک ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش، و به طور کلی طی یک سال گذشته ۱۴۵ درصد بازدهی را ثبت کرده است.

 

پس از اینکه توسعه‌دهندگان شیبا هفته گذشته بودجه شبکه لایه سه جدید را اعلام کردند، این کوین به حرکت مثبت خود ادامه داد و احتمالاً حرکت افزایشی آن تا چند روز آینده به شکل ناپایدار ادامه خواهد یافت. همچنین با توجه به احتمال بازگشت قوی بازار در چند ماه آینده، انتظار می‌رود در میان‌مدت و بلندمدت به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ البته به صورت قطعی نمی‌توان در خصوص پیش‌بینی قیمت شیبا اینو نظری داد. 

 

آخرین وضعیت شیبا اینو چگونه است؟

 

به نظر می‌رسد این روزها نشانه‌های بهبود روندِ شیبا اینو قابل مشاهده است؛ این ارز دیجیتال به طور بالقوه می‌تواند طی یک الی دو روز آینده برای جبران ضررهای روزهای گذشته حرکت‌های مثبتی داشته باشد.

 

شاخص RSI آن (رنگ بنفش) پس از رسیدن به عدد ۳۰ در روزهای قبل، روز گذشته به سطح ۵۰ افزایش یافته که نشانه بازگشت حرکت است که هنوز احتمالاً فضای زیادی برای رشد بیشتر دارد.

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در عین حال، میانگین ۳۰روزه شیبا اینو (رنگ نارنجی) از روند نزولی باز ایستاده و به نظر می‌رسد آماده از سرگیری صعود بیشتر از ۲۰۰ روزه (رنگ آبی) است که نشانه دیگری‌ است مبنی بر اینکه احتمالاً رشدِ آغازشده در آخر هفته گذشته هنوز به طور کامل انجام نشده است.

 

با این حال، چیزی که کمی سرمایه‌گذاران را نگران می‌کند این است که حجم معاملات شیبا اینو هنوز کم است، در حدود ۸۰۰ میلیون دلار، در مقایسه با بالاترین رقم یعنی ۱۵ میلیارد دلار در اوایل ماه مارس!

 

اما با همگرایی سطوح مقاومت (رنگ قرمز) و حمایت (رنگ سبز)، این حجم کم در صورت مهیا شدن دیگر عوامل، قادر است حرکتی قوی در چند روز آینده انجام دهد.

 

در روزهای اخیر یک نقل و انتقال بزرگ شیبا اینو نیز صورت گرفته است، چهارشنبه شاهد یک تبادل چشمگیر به ارزش نزدیک به ۸۰ میلیون دلار بین دو کیف پول ناشناس بودیم.

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

این تبادل ممکن است ارتباطی با این خبر داشته باشد که توسعه‌دهندگان شیبا اینو ۱۲ میلیون دلار برای شبکه لایه سه آینده جمع‌آوری کرده‌اند که بر حریم خصوصی متمرکز خواهد بود.

 

شبکه لایه دو شیباریوم بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش را تا به امروز پردازش کرده است، همچنین ۱.۷ میلیون آدرس را نیز میزبانی می‌کند. این ‌می‌تواند نویدبخشِ آینده شیبا اینو باشد؛ این کوین احتمالاً به موازات بازار گسترده‌تر به رشد پایدار بازخواهد گشت.

 

این احتمال وجود دارد که قیمت شیبا اینو تا تابستان به ۰.۰۰۰۰۴ دلار برسد، در صورت رسیدن به این قیمت این احتمال نیز در ادامه وجود خواهد داشت که تا پایان سال به ۰.۰۰۰۰۶ دلار برسد.

 

البته باید در نظر داشت که کلیه پیش‌بینی‌ها در بازار رمزارزها با عدم قطعیت همراه است و به هیچ عنوان نباید مبنای تصمیم‌‌گیری‌ها قرار گیرند؛ چراکه این بازار بسیار پرریسک و پرنوسان است و ممکن است با کوچک‌ترین اخبار یا اقدامات پیش‌بینی‌ناپذیر نهنگ‌هایِ بازار، این بازار روند متفاوتی در پیش گیرد و افراد بسیاری در این بازار متحمل ضررهای سنگینی شوند.

 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------