آخرین اخبار اقتصادی

بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

بورس ۱۵ هزار واحد افت کرد(1403.02.23)

شاخص کل بازار سرمایه که روزهای گذشته روند کاهشی داشت، امروز هم ۰.۶۸ درصد منفی شد. به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز…

شاخص کل بورس بیش از ۲۰هزار واحد افت کرد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۰ هزار و ۱۴۵ واحد کاهش یافت.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه با کاهش ۲۰۱۴۵ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۳۳ واحد رسید.

 

شاخص هموزن نیز با کاهش ۷ هزار و ۵۳۴ واحد به رقم ۷۵۷ هزار و ۵۰۹ واحد رسید.ارزش روز بورس تهران به ۷ میلیون و ۸۹۳ هزار میلیارد تومان معادل ۱۲۳ میلیارد دلار به نرخ آزاد رسید.

 

معامله‌گران امروز بیش از ۷. ۲ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۳۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۴ هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.شاخص فرابورس ایران نیز امروز با ۲۳۰ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد رسید.

 

ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران به یک میلیون و ۳۹۶ هزار میلیارد تومان و ارزش روز بازار پایه ۳۳۰ هزار میلیارد تومان شد.معامله‌گران امروز بیش از ۳. ۶ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۱۹۴ هزار نوبت معامله و به ارزش ۴ هزار و ۴۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

 

امروز نمادهای فملی، فولاد، شپنا، وبملت، شستا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس را داشتند.امروز نمادهای آریا، خاور، شگویا، هرمز، وسپهر و شبصیر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل فرابورس را داشتند.درجریان معاملات امروز، سهم‌های ذوب، فولاد و کاما پرتراکنش ترین نمادها بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------