حمله پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه برای ششمین روز متوالی/ مرکز تجاری مسکو هدف قرار گرفت



جنگ اوکراین،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نیروهای اوکراینی برای ششمین روز متوالی به روسیه حمله کردند.

به گزارش دیده بان ایران، رسانه‌های روسی بامداد چهارشنبه گزارش دادند که نیروهای اوکراینی برای ششمین روز متوالی با استفاده از پهپادهای انتحاری به اهداف غیرنظامی در مسکو حمله کردند.

 

شبکه ریانووستی با انتشار فیلمی اعلام کرد که این پهپاد در محله تجاری شهر مسکو به فاصله ۵ کیلومتری کاخ کرملین، توسط سامانه‌های پدافندی ساقط شده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، از محل هدف قرار داده شدن پهپاد انتحاری اوکراین در مسکو دود به هوا بلند شده و پروازها در فرودگاه‌های پایتخت روسیه به‌طور موقت تعلیق شده‌اند.

 

حمله امروز، در ادامه سلسله حملات نظامیان اوکراینی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به اهداف روسی انجام شده که طی روزهای اخیر سعی دارند جنگ را به داخل خاک روسیه بکشانند.

 

«سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو نیز دقایقی بعد با ارائه جزئیات بیشتر درباره این حمله پهپادی گفت که یک پهپاد توسط پدافند هوایی در منطقه موژایسکی سرنگون شده و یک پهپاد دیگر به ساختمانی در حال احداث در مرکز تجاری مسکو برخورد کرده است.

 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، سوبیانین با استناد به گزارش‌های اولیه ادعا کرد که در این حوادث به کسی آسیب نرسیده است.

 

حملات هواپیماهای بدون سرنشین به خاک روسیه از جمله مسکو، شبه‌جزیره کریمه و کورسک، چند هفته پس از حمله متقابل اوکراین با هدف بازپس‌گیری قلمروهای آزادشده توسط روسیه از زمان آغاز تجاوز نظامی این کشور به خاک اوکراین صورت می‌گیرد.

 

بامداد امروز بود که وزارت دفاع روسیه خبر داد که جنگنده‌های این کشور، دو فروند پهپاد اوکراینی را که مشغول جاسوسی در نزدیکی شبه‌جزیره کریمه بودند،‌ سرنگون کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------