هشدار چهره جمهوری‌خواه درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا



سیاستمدار سرشناس حزب جمهوریخواه آمریکا،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
سیاستمدار سرشناس حزب جمهوریخواه آمریکا در واکنش به پرونده قضایی متعدد مطرح شده علیه دونالد ترامپ هشدار داد، در صورتی که مقام‌های ایالتی و فدرال این کشور به روند پیگرد قضایی این رئیس جمهور سابق دهند، آمریکا گرفتار دومین جنگ داخلی خود خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، سارا پیلین، فرماندار اسبق ایالت آلاسکای آمریکا که در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۸، نامزد معاونت جان مک‌کین، کاندیدای حزب جمهوریخواه بود، هشدار داد، در صورتی که مقام‌های ایالتی و فدرال آمریکا به محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ادامه دهند، دومین جنگ داخلی این کشور اتفاق خواهد افتاد.

 

سارا پیلین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری "نیوزمکس" که پنجشنبه شب بعد از مراجعه دونالد ترامپ به زندان فولتون کانتی ایالت جورجیا و در ادامه آزاد شدنش به قید وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری انجام داد، گفت: "از آنهایی که دارند به این مضحکه عدالت دست زده و این نظام دادگستری تبعیض‌آمیز را ایجاد می‌کنند می‌پرسم که چه می‌خواهید، آیا می‌خواهید ما گرفتار یک جنگ داخلی شویم؟ چون این همان چیزی است که رخ خواهد داد. ما قرار نیست با این رویه کنار بیاییم."

 

پیلین این مصاحبه را بعد از آنکه ترامپ در رابطه با پرونده تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ به همراه دیگر متهمان پرونده خودش را به زندان فولتون کانتی ایالت جورجیا معرفی کرده و از آنها به عنوان متهم بازداشتی، عکس گرفته شد، انجام داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------