ترامپ: بایدن پیر نیست اما بی کفایت است



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا درباره جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا که هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کشورشان هستند، گفت: بایدن خیلی پیر نیست اما بی کفایت است.

به گزارش ایرنا، درمیان افزایش نگرانی ها پیرامون سن بالای نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق این کشور در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از آزمون‌های هوشیاری "کاملا حمایت" می کند.

 

بر اساس گزارش تارنمای هیل،هنگامی که کریستن ولکر، مجری برنامه «ملاقات با مطبوعات» از ترامپ در مورد مسئله سن پرسید و گفت آیا باید محدودیتی برای سن روسای جمهور وجود داشته باشد، ترامپ پاسخ داد: «خیر.»

 

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: «اما باید یک شایستگی و هوشیاری وجود داشته باشد. من کاملا از این آزمایش حمایت می کنم. درک من کاملا صحیح است.»

 

ترامپ توضیح داد: من کاملا از این آزمایش ها حمایت و فکر می کنم آزمایش روش خوبی خواهد بود. بسیاری از مردم می گویند انجام این کار قانونی نیست. اما من از آزمایش حمایت می کنم تا مطمئن شوم که همه هوشیار هستند. اما بسیاری از مردم می گویند که این خلاف قانون اساسی است.

 

سن یک رئیس جمهور به نگرانی فزاینده ای برای آمریکایی ها تبدیل شده است. ترامپ ۷۷ ساله که نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است، احتمالاً در سال ۲۰۲۴ با جو بایدن ۸۰ ساله رقابت خواهد کرد.

 

نظرسنجی اخیر دانشگاه کوئینیپیاک نشان می دهد که از هر ۱۰ آمریکایی، ۶ نفر فکر می کنند که باید برای نامزدهای ریاست جمهوری محدودیت سنی وجود داشته باشد.

 

ترامپ گفت نباید محدودیت سنی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته باشد. او افزود که فکر نمی‌کند او یا بایدن برای کاخ سفید خیلی پیر هستند.

 

وی گفت: «به هر حال من با ۸۰ سالگی فاصله دارم. بایدن هم خیلی پیر نیست. اما من فکر می‌کنم او بی‌کفایت است و این مشکل بزرگ‌تری است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------