حمله اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب



حمله اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
منابع رسانه‌ای بعد از ظهر پنج شنبه از حمله اسرائیل به فرودگاه های دمشق و حلب خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرنگار شبکه المیادین در دمشق در این باره اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصم در آسمان دمشق و حلب را رهگیری کرده است.

 

وی گفت که اخباری مبنی بر حمله هوایی به فرودگاه دمشق و فرودگاه حلب و همچنین آسیب باند پرواز این دو فرودگاه مخابره شده است.

 

در همین راستا، خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از یک منبع امنیتی بلند پایه سوری اعلام کرد: پدافند هوایی ارتش سوریه حمله رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق را دفع کرده است.

 

این منبع همچنین اعلام کرد: حمله به فرودگاه دمشق همزمان با حمله مشابه به فرودگاه بین المللی حلب صورت گرفته است.

 

سخنگوی ارتش اسرائیل: در روزهای آینده اهداف بیشتری را در سوریه منهدم خواهیم کرد

ریچارد هَخت، سخنگوی ارتش اسرائیل، حمله هوایی به سوریه را تایید کرد و گفت: در روزهای آینده اهداف بیشتری را در سوریه منهدم خواهیم کرد!

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ریجارد هخت درباره علت این حمله گفت: در پاسخ به شلیک راکتی از سوریه، فرودگاه‌های دمشق و حلب را بمباران کردیم.

 

اسرائیل برادر معاون سیاسی دفتر حماس را هدف قرار داد

منابع خبری بعدازظهر امروز (۲۰ مهر) از هدف قرار گرفتن «یوسف ابومرزوق» برادر «موسی ابومرزوق» معاون رئیس دفتر سیاسی  حماس در جنوب غزه خبر دادند.

 

وبگاه خبری عرب۴۸ نوشت که یوسف ابومرزوق به همراه تعدادی از خانوده‌اش در منطقه رفح در حمله جنگنده‌ های اسرائیل هدف قرار گرفت. در این حمله ساحتمان وزارت صنعت و تجارت دولت حماس هدف حمله قرار گرفت.

 

ارتش اسرائیل: پرچم داعش در میان تجهیزات حماس پیدا شده است

ارتش اسرائیل ادعای تازه ای را علیه گروه حماس مطرح کرده، این ارتش در شبکه های اجتماعی خود مدعی شده است: «پرچم داعش در میان وسایل به جای مانده از نیروهای حماس در شهرک های جنوبی اسرائیل پیدا شده است.» 

 

بنابر ادعای ارتش اسرائیل در شبکه های اجتماعی: «در میان تسلیحات و تجهیزاتی که از حدود یک‌هزار تا ۱۵۰۰ شبه‌نظامی حماس در عملیات روز شنبه در اسرائیل بدست آمده، پرچم داعش نیز دیده شده است.»

 

درخواست اسرائیل از آلمان برای تامین مهمات کشتی های جنگی
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، در آستانه دومین نشست سران دفاعی ناتو در بروکسل گفت، در پس زمینه حملات حماس، اسرائیل از آلمان خواسته است تا مهمات برای کشتی هایش تامین کند.


پیستوریوس گفت: "ما دو پهپاد جنگی را بنا به درخواست اسرائیل تامین خواهیم کرد. همچنین اولین درخواست ها برای تامین مهمات برای کشتی ها را دریافت کرده ایم." وی تصریح کرد که در مورد اول صحبت از پهپاد هرون اسرائیلی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------