حملات موشکی اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب



حمله اسرائیل به سوریه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب حمله کرد.

به گزارش فارس، منابع آگاه و رسانه‌ای از حمله موشکی اسرائیل به فرودگاه‌های بین‌المللی حلب و دمشق و مقابله سامانه پدافندی سوریه با این حمله خبر دادند. 

 

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صبح امروز به نقل از یک منبع آگاه نظامی نوشت: حدود ساعت ۵:۲۵ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی همزمان با شلیک موشک از سمت دریای مدیترانه در غرباللاذقیه و از سمت جولان اشغالی سوریه، فرودگاه‌های بین‌المللی دشمق و حلب را هدف قرار داد که منجر به شهادت یک کارگر غیرنظامی در فرودگاه دمشق و مجروحیت یک کارگر دیگر شد و خسارت مادی به باندهای هر دو فرودگاه وارد آمد که موجب توقف فعالیت‌های آن دو شد. وزارت حمل و نقل سوریه نیز اعلام کرد که پروازهای برنامه‌ریزی شده از طریق فرودگاه‌های دمشق و حلب به فرودگاه بین المللی لاذقیه منتقل شد.

 

پایگاه خبری شبکه المیادین نیز با انتشار خبر حمله موشکی به فرودگاه‌های بین المللی دمشق و حلب نوشت که حمله به فرودگاه بین‌المللی حلب در شمال سوریه با چهار موشک صورت گرفته است و صدای چهار انفجار از حلب به گوش رسیده است.

 

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی سوریه به حملات اسرائیل به فرودگاه‌های حلب و دمشق پاسخ داد و به نوشته المیادین، صدای انفجارهای مهیبی که بامداد امروز در مجاورت فرودگاه بین‌المللی دمشق شنیده شد، بر اثر هدف قرار گرفتن موشک‌های دشمن صورت گرفت.

 

پایگاه خبری فلسطینی «فلسطین الیوم» نیز نوشت که این این حمله موشکی را جنگنده های ارتش اسرائیل انجام داده‌اند. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------