آغاز حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه/ یمن رسما وارد جنگ با اسرائیل شد



جنگ اسرائیل،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
فرماندهی جنوب ارتش اسرائیل از آغاز حمله زمینی از چند محور در غزه خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران، فرماندهی نظامی جنوب اسرائیل در پیامی که در فیلم آمده خطاب به سربازان گفته است: ما در کوچه ها می جنگیم و در تونل ها می جنگیم، هر جا لازم باشد می جنگیم و دشمن شنیع را که با آن روبرو هستیم شکست خواهیم داد، ساکنان باری، سدروت، نیر اوز و کفار غزه شکست می دهیم. تمام ملت اسرائیل همراه شماست. 

 

دو لشکر زرهی و ۲۰هزار سرباز اسرائیلی وارد غزه شده اند

 اکسیوس در گزارشی نوشت: ارتش اسرائیل در مورد عملیات زمینی خود در غزه مخفیانه بوده است، اما بخش هایی از استراتژی آن در ساعاتی پس از نجات یک سرباز اسرائیلی از یک مکان دورافتاده که توسط دو شبه نظامی حماس در بازداشت بود، مشخص شد.

 

سرهنگ داگلاس مک‌گرگور: احتمال دخالت ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در صورت گسترش جنگ وجود دارد

«داگلاس مک‌گرگور» سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و تحلیلگر امور نظامی «میلیتری تی‌وی» در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: «اگر اسرائیلی‌ها به غزه حمله کنند، این جنگ به دو جبهه تبدیل می‌شود و حزب الله ۱۰۰۰۰۰ تیر موشک به سمت اسرائیل پرتاب خواهد کرد. آنوقت شما با بازیگران دیگری مواجه می‌شوید سوریه، ترکیه، ایران و البته روسیه. روسیه نیز به تماشای حمله به ایران نخواهد نشست.»

 

حماس: عملیات زمینی اسرائیل عملا آغاز شده است/ غافلگیری‌های زیادی داریم

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که نیروهای صهیونیستی تانک‌های خود را وارد مناطقی کرد که هیچ چیزی در آن وجود ندارد.

 

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تحرکات زمینی خود را آغاز کرده و به‌طور عملی یک عملیات زمینی آغاز شده است اما رژیم صهیونیستی به دلیل برخی ملاحظات ویژه نمی‌خواهد آن را علنی کند.

 

حازم قاسم افزود: رژیم صهیونیستی در برخی محورها و مناطق زراعی و مناطقی که قبل از بمباران مسکونی بود، وارد شده است. این رژیم وارد مناطق کم اهمیت و بمباران شده می‌شود و هیچ دستاورد نظامی در آن‌ها ندارد.

 

سخنگوی حماس تاکید کرد: کسی که در ضربه اول طوفان الاقصی دشمن را غافلگیر کرد، اکنون نیز غافلگیری‌های زیادی دارد و گردان‌های قسام در آمادگی کامل است.

 

یمن رسما وارد جنگ با اسرائیل شد

یحیی سریع اعلام کرد؛ حملات موشکی و پهپادی یمن به اسرائیل انجام داده و عملیات ادامه خواهد داشت.

 

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن عنوان کرد: برای کمک به مردم خود در غزه، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک و پهپادها را به سمت دشمن صهیونیستی در فلسطین اشغالی پرتاب کردیم.

 

تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، به حملات با کیفیت بیشتر با موشک و پهپاد ادامه خواهیم داد.

 

تاکید می‌کنیم که این عملیات سومین عملیات در حمایت از برادران مظلوم‌ ما در فلسطین است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------