اسرائیل: ۱۱ مرکز حماس را تصرف کردیم/ حمله به نظامیان آمریکایی در سوریه



درگیری اسرائیل و حماس،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
تازه ترین گزارش ارتش اسرائیل از عملیات نفوذ زمینی در شمال غزه خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران، ارتش اسرائیل روز شنبه ۲۰ آبان مدعی شد؛ در دو هفته از عملیات زمینی نیروهایش در شمال باریکه غزه، ۱۱ مقر نظامی گروه مقاومت اسلامی فلسطین. حماس را به کنترل خود درآورده است.

 

اسرائیلدر گزارش خود مدعی شده است  که سربازان اسرائیلی در آخرین عملیات خود یک تونل زیرزمینی دیگر حماس را که در کنار یک مدرسه در شمال غزه ایجاد شده بود، شناسایی و منهدم کردند.

 

وال‌استریت ژورنال: عملیات اسرائیل نزدیک بیمارستان‌ها برای یافتن ربوده‌شدگان است

در حالی که وزارت بهداشت فلسطینی روز شنبه، ۲۰ آبان از «محاصره» سه بیمارستان «الشفاء»، «رنتیسی» و «العیون» خبر داده، وال‌استریت ژورنال همزمان گزارش داد که فعالیت ارتش اسرائیل دست‌کم در اطراف یکی از بیمارستان‌ها احتمالاً با هدف دستیابی به شماری از اسرائیلی‌های ربوده‌شده به غزه، در دست انجام است.

 

وال استریت ژورنال روز شنبه نوشت، اسرائیل «اطلاعات مشروح» در مورد تحرکات حماس در زیرزمین «الشفاء » را با کشورهای متحد خود نیز در میان گذاشته است.

 

منابع آمریکایی که وال استریت ژورنال با آن‌ها گفت‌وگو کرده، می‌گویند که حماس «در ساختمان‌های مجتمع «الشفاء» و خانه‌های مسکونی مقرهای فرماندهی و کنترل دارد».

 

حمله به نظامیان آمریکایی در سوریه

شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از منابع خود، از هدف قرار گرفتن نظامیان آمریکایی در شهرک الرمیلان در عمق خاک سوریه خبر داد. 

 

وزارت دفاع آمریکا پیشتر اعلام کرد که از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، ۴۵ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه زخمی شده‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------