نتانیاهو: حماس چیزی غیر از خونریزی، فقر و بدبختی برای غزه نداشته است



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اگر حماس از بین نرود، اعراب، اروپا و آمریکا نیز هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اگر اسرائیل حماس را شکست ندهد، اروپا و سپس آمریکایی‌ها هدف بعدی نیروهای حماس خواهند بود.  

 

نتانیاهو در ادامه گزافه‌گوئی‌های خود افزود: «ما نه تنها برای خود، بلکه برای سراسر خاورمیانه و همسایگان عرب و حتی برای مردم غزه که گرفتار حماس شده و چیزی غیر از خونریزی، فقر و بدبختی برای آنها نداشته است، خود به پیروزی نیاز داریم».  

 

وی از حمایت آمریکایی‌ها از اسرائیل تقدیر کرد و مدعی شد: «مبارزه ما مبارزه شما و پیروزی ما پیروزی شماست. هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد. در غیر این صورت همه دنیا در خطر خواهد بود». 

 

اسرائیل: حملات در غزه برای چهار ساعت متوقف خواهد شد

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات در غزه برای چهار ساعت متوقف خواهد شد تا باقیمانده غیرنظامیان این منطقه را ترک کنند.

 

ادرعی به زبان عربی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ما امروز عملیات‌ها در منطقه التفاح را از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر به وقت محلی متوقف خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد که کریدور بشردوستانه جهت تخلیه غیرنظامیان از شمال نوار غزه دوباره از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ بعدازظهر فعال خواهد بود. این مسیر از جاده صلاح‌الدین تا جنوب غزه امتداد دارد.

 

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی فرصتی (۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر به وقت محلی) را برای تخلیه در اختیار ساکنان اردوگاه الشاطی قرار خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------