کاخ سفید: به همکاری برای تمدید وقفه جنگ ادامه می‌دهیم/ ۶ آمریکایی آزاد شدند



جان کربی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد واشنگتن به همکاری با قطر، مصر و رژیم اسرائیل برای تمدید وقفه جنگ ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: ما به همراه اسرائیل، قطر و مصر به تلاش های خود برای تمدید وقفه در درگیری ها در غزه ادامه خواهیم داد.

 

این سخنگوی دولت جو بایدن افزود: در شش روز اول وقفه در درگیری ها ، بیش از ۱۰۰ گروگان آزاد شدند و میزان کمک ها به طور قابل توجهی افزایش یافت.

 

این مقام ارشد کاخ سفید گفت: اکنون ۶ آمریکایی غزه را ترک کرده اند اما یک زن وجود دارد که قابل شناسایی نیست.

 

این سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در حالیکه از همکاری واشنگتن با قطر و مصر برای تمدید وقفه در درگیری ها سخن گفت، اما در عین حال تصریح کرد: اگر اسرائیل تصمیم به از سرگیری حمله به حماس در غزه بگیرد، ما به حمایت از آن در انجام این کار ادامه خواهیم داد. ما هنوز معتقدیم که اسرائیل حق دارد به دنبال حماس برود و به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

 

تعیین ضرب الاجل برای کمک آمریکا به اوکراین

کربی درباره اوکراین نیز گفت: ایالات متحده آمریکا به منظور آمادگی اوکراین  برای حمله زمستانی روسیه ، با کی یف همکاری می کند.

 

 این مقام شورای امنیت ملی آمریکا با تعیین ضرب الاجلی برای کمک واشنگتن به کی یف افزود که ما تا "پایان سال" فرصت داریم تا قبل از اینکه ادامه کمک ها به اوکراین واقعا دشوار شود، کمک های اضافی را تایید کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------