نتانیاهو: با دولت آمریکا درباره جنگ غزه اختلافاتی داریم



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بدون ادامه عملیات زمینی در غزه تحقق اهداف جنگ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی مطبوعاتی مدعی شد: «جنگ ادامه دارد و به ارتش دستور دادم که فشار نظامی را ادامه دهد و روز گذشته ۱۰۰ هدف متعلق به جنبش حماس را نابود کردیم.»

 

براساس گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو افزود: «تا زمانی که تمامی اهدافمان محقق نشود به جنگ ادامه می‌دهیم و این کار بدون ادامه عملیات زمینی در غزه امکان‌پذیر نخواهد بود.»

 

نتانیاهو در ادامه گفت که مذاکرات سختی زیر آتش برای آزادی اسرا داشته و تعداد اسرایی که از غزه آزاد شدند را دو برابر کرده، اما ماموریت هنوز تمام نشده‌است.

 

وی افزود: «به تلاش‌های خود برای بازگرداندن تمام "گروگان‌ها" به وطن ادامه خواهیم داد.»

 

نتانیاهو در ادامه رجز خوانی خود اضافه کرد: «به سیاست قاطعیت در جبهه جنوبی و مقابله با حزب‌الله در جبهه شمالی ادامه می‌دهیم.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل سه هدف دارد: از بین بردن حماس، بازگرداندن افراد گروگان، و اطمینان از اینکه غزه دوباره تهدیدی ایجاد نمی‌کند.»

 

وی در پایان مدعی شد: «تشکیلات خودگردان فلسطین با "تروریسم" نمی‌جنگد، بلکه حتی از آنها حمایت مالی می‌کند و این گروه قرار نیست که الان وارد غزه شود.»

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در واکنش به اعتراض‌ها به نخست‌وزیری‌اش و کاهش حمایت‌ها از او براساس نظرسنجی‌ها گفت که از شهروندان اسرائیلی مأموریت رهبری اسرائیل را دریافت کرده و بر اساس نظرسنجی‌ها عمل نمی‌کند.

 

بنیامین نتانیاهو افزود: اسرائیل میانجی‌گران را برای بهبود چارچوب توافق‌نامه آتش‌بس موقت بشردوستانه با حماس تحت فشار قرار داد و تا حد زیادی در این کار موفق شد.

 

وی ادعا کرد که حماس این توافق را نقض کرد و این فشار بر آن افزایش خواهد یافت.

 

نتانیاهو اظهار کرد: با دولت آمریکا درخصوص جنگ علیه غزه اختلافاتی وجود دارد، اما در بسیاری موارد موفق شدیم آنها را متقاعد کنیم.

 

وی همچنین گفت، با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و رسانه‌های تاثیرگذار در آمریکا هر روز تقریبا صحبت کرده و از آنها خواسته بر افکارعمومی تاثیر بگذارند.

 

از سوی دیگر، نتانیاهو، اعلام کرد که سیاست توزیع سلاح بیشتر به شهروندان صهیونیست باید ادامه یابد چرا که به نجات جان آنها کمک می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------