حملات موشکی اوکراین به بلگورود روسیه/ یک نفر کشته شد



حمله اوکراین به روسیه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
ویاچسلاو گلادکوف فرماندار بلگورود گفت که درپی حملات موشکی روز سه‌شنبه اوکراین به این شهر، یک نفر کشته و پنج نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری ویو، فرماندار بلگورود در کانال تلگرامی خود نوشت: اصابت یک فروند موشک در نزدیکی خودروی مردی که در حال رانندگی بود، باعث شد تا وی جان خود را از دست بدهد.

 

وی افزود: همچنین بر اثر اصابت یک فروند دیگر از موشک‌های اوکراینی در نزدیکی یک پارکینگ خودرو نیز ۵ نفر از جمله یک زن زخمی شدند.

 

در همین حال وزارت دفاع روسیه نیز سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین روز سه‌شنبه در سه نوبت شهر بلگورود را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: پدافند هوایی روسیه موفق شد ۱۷ موشک اوکراینی را برفراز منطقه بلگورود هدف قرار داده و منهدم کند.

 

از سوی دیگر روسیه نیز روز سه‌شنبه دو شهر بزرگ اوکراین را با موج جدیدی از حملات هوایی سنگین خود مورد حمله قرار داد که این حملات منجر به کشته شدن پنج غیرنظامی شده است.

 

مقامات اوکراینی مدعی شدند که حملات موشکی و پهپادی روسیه به کی‌یف و شهر خارکف در شمال شرق این کشور نیز ده‌ها نفر را زخمی و خسارات گسترده‌ای را به بار آورده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------