ترامپ: منتظر حملات تروریستی بزرگ در آمریکا باشید!



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا با اشاره به افزایش ناامنی در مرزهای جنوبی این کشور، ‌سیاست‌های مرزی رئیس جمهوری فعلی را مورد انتقاد قرار داده و درباره حتمی بودن وقوع یک حمله تروریستی در خاک آمریکا هشدار داد.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری "نیوزمکس"، ‌دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه در شبکه اجتماعی تروث سوشال (Truth Social)، نوشت:"با اطمینان ‌۱۰۰ درصد حملات تروریستی بزرگی در ایالات متحده رخ می‌دهد. پس مرز را ببندید! "

 

در ادامه این پست آمده است:"تنها ۳ سال قبل ما قوی‌ترین و امن‌ترین مرز را در تاریخ ایالات متحده داشتیم. امروز در انتظار وقوع یک فاجعه هستیم. این بدترین مرز در تاریخ جهان است، یک زخم باز در کشور ما که زمانی یک کشور بزرگ بود." وی ادعا کرد تروریست‌ها از سراسر جهان، ‌در حال عبور از مرزهای کنترل نشده آمریکا هستند.

 

گفتنی است اخیرا دیوان عالی ایالات متحده بحران مرزی در تگزاس را مورد بررسی قرار داده و به ماموران گشت مرزی اجازه داد تا سیم‌های خاردار را که توسط فرماندار جمهوری‌خواه تگزاس، گرگ ابوت، ‌نصب شده بود را بردارند. این حکم با مخالفت شدید فرماندار تگزاس و فرمانداران دیگر ایالت‌های جمهوری‌خواه آمریکا مواجه شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------