بایدن نامزد قطعی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا



جو بایدن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
جولی چاوز رودریگز، مدیر ستاد انتخاباتی بایدن، ابراز اطمینان کرد که او نامزد انتخابات ۲۰۲۴ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، چاوز به پرسش سی بی اس درباره احتمال اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی باشد، پاسخ داد: من می گویم ۱۰۰٪. می‌دانید، آنچه ما می‌بینیم یک حزب دموکرات قوی‌تر و متحدتر از آن چیزی است که می‌دانم در طول زندگی‌ام دیده‌ام.

 

نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز در این هفته نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، برتری جزئی نسبت به رئیس‌جمهور فعلی دارد، به طوری که ۵۰ درصد از رای‌دهندگان احتمالی می‌گویند از ترامپ حمایت می‌کنند و ۴۹ درصد از بایدن.

 

چاوز رودریگز از گفتن اینکه آیا کمپین بایدن معتقد است ترامپ که در نظرسنجی بسیار جلوتر از رقبای جمهوری‌خواه خود است، رقیب انتخاباتی بایدن خواهد بود یا خیر، خودداری کرد.

 

او گفت: ما نمی‌خواهیم پیش‌بینی کنیم. آنها با همان برنامه افراطی که بارها و بارها دیده‌ایم، می‌آیند، خواه از طرف افرادی مانند ترامپ باشد. یا دیسانتیس یا هر کس دیگری. در حالی که جمهوری خواهان به هدر دادن منابع خود در جنگ بین خود ادامه می دهند، ما به تماس با رای دهندگانی که می‌دانیم به ما در پیروزی در نوامبر کمک می‌کنند ادامه می‌دهیم.

 

 رودریگز ترامپ و جمهوری خواهان را به دلیل سیاست‌هایی که به گفته او به کارگران صنعت خودرو آسیب می رساند، به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: جمهوری خواهان و افرادی مانند دونالد ترامپ، برای کارگران خودروسازی آمریکایی کاملاً وحشتناک بوده‌اند. آنها کاهش مالیات برای ثروتمندان را افزایش داده‌اند.

 

او به عننوان مدیر کمپین انتخاباتی بایدن گفت که به طور منظم با رئیس‌جمهور در ارتباط و آماده است تا به هر تماس تلفنی پاسخ دهد، زیرا رئیس جمهور گاهی اوقات به طور غیر منتظره با او تماس می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------