ترامپ: بایدن افتضاح است/ او حتی نمی‌تواند راه خروج از صحنه را پیدا کند



رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که در مراسم جمهوری‌خواهان کالیفرنیا حاضر شده بود، ادای بایدن را درآورد که بعد از اکثر سخنرانی‌هایش گیج و سردرگم می‌شود و راه خروج از صحنه را نمی‌داند!

به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت دیلی‌میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا جمعه در مراسمی با حضور جمهوری‌خواهان که در کالیفرنیا برگزار شد، به قانونگذاران و رهبران دموکرات این ایالت تاخت و گفت که این امکان وجود دارد که این ایالت «دوباره فوق‌العاده» شود.

 

او قول داد که اگر دوباره در ۲۰۲۴ راهی کاخ سفید شد، کالیفرنیا را از «کمونیسم و مارکسیسم» دور نگه دارد.

 

ترامپ در ادامه از یک سری قانونگذاران و رهبران دموکرات کالیفرنیا انتقاد کرده و گفت که «ثروتمندان بورلی هیلز بو می‌دهند و علت آن قوانین سخت مدیریت آب است که نمی‌گذارد آنها به حد کافی دوش بگیرند!»

 

این رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که بار دیگر مناظره حزبش را نادیده گرفته، مدعی شد که جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا نامزد دموکرات‌ها برای ۲۰۲۴ نخواهد بود. این در حالیست که بایدن نامزدی خود را اعلام کرده و در میان دموکرات‌ها هم پیشتاز است.  

 

ترامپ با اشاره به گیجی بایدن بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: «منظور من این است که این آدم حتی نمی‌تواند راه خروج از صحنه را پیدا کند.»

 

بایدن بعد از صحبت‌هایش در سازمان ملل، به نظر می‌رسید که نمی‌داند از کجا باید خارج شود. چنین اتفاقی قبلا هم بارها اتفاق افتاده است.

 

ترامپ با درآوردن ادای حرف‌ زدن بایدن گفت:‌ «خب اینجا سکوی سخنرانی است. من قبلا این سکوی مسخره را هرگز ندیده‌ام، هرگز ندیده‌ام. خب اگر به سمت چپ بروم، پله است. اگر سمت را بروم، پله است.» ترامپ در ادامه به حضار پشت می‌کند و برمی‌گردد و با گیجی می‌گوید: «من کجام؟ من کدام گوری هستم؟!»

 

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا افزود: «او افتضاح است. من نسبت به او سخت‌گیرتر از قبل شده‌ام. به خاطر احترام به این جایگاه، باید بگویم که من هرگز اینطور نبوده‌ام. او فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین رئیس‌جمهوری است که ما تا به حال داشته‌ایم.»

 

ترامپ جمعه همچنین به نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا تاخت و در سخنانش خطاب به این دموکرات اهل کالیفرنیا گفت: «ما مقابل نانسی پلوسی دیوانه که سان فرانسیسکو را ویران کرده، خواهیم ایستاد. راستی حال همسر او چطور است، کسی خبر دارد؟»

 

به گفته پلیس آمریکا، یک هوادار ترامپ در اواخر ۲۰۲۲ با حمله به خانه نانسی پلوسی در سان‌ فرانسیسکو با چکش جمجمه شوهرش را شکست. پلیس آمریکا گفت حمله ۲۸ اکتبر به همسر نانسی پلوسی در منزلش، حمله تصادفی نبوده و احتمالا طبق برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده صورت گرفته است. 

 

ترامپ در ادامه صحبت‌هایش با تمسخر گفت: «او (نانسی پلوسی) مخالف ساخت دیوار مرزی است، با این حال اطراف خانه او دیواری دارد که ظاهرا هم عملکرد خوبی نشان نداده است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------