اسرائیل: یکی از رهبران حماس کشته شد



 ارتش اسرائیل,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
ارتش اسرائیل ادعا کرد: «علی قاضی» فرمانده ارشد حماس را که رهبری حمله به جوامع اسرائیلی را برعهده داشته، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل  ادعا کرد: «علی قاضی» فرمانده ارشد حماس را که رهبری حمله به جوامع اسرائیلی را برعهده داشته، کشته است. 

 

ارتش اسرائیل در رسانه های این رژیم ادعا کرده است؛ علی قاضی، یکی از فرماندهان گروهان یگان موسوم به «نوخبا» با تلاش‌های اطلاعاتی آژانس امنیت داخلی «شین بت» و اداره اطلاعات نظامی در یک حمله پهپادی کشته شد.

 

حماس هنوز ادعای اسرائیل را تایید نکرده است؛ قاضی سال ۲۰۰۵ به دلیل آدم‌ربایی و قتل غیرنظامیان اسرائیلی دستگیر شده بود، اما سال ۲۰۱۱ در جریان تبادل اسرا با گیلاد شلیت آزاد شده بوده است. 

 

ارتش اسرائیل از کشف اجساد شماری از گروگان‌ها در شمال غزه خبر داد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای نظامی با ورودزمینی به بخش‌هایی از شمال غزه، تعدادی از اجساد اسرائیلی‌های کشته‌شده‌ای را یافتند که شبه‌نظامیان حماس در حمله روز شنبه گذشته آن‌ها را در کنار افراد زنده به غزه ربوده بودند.

 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از ظهر روز جمعه ارتش ارتش اسرائیل اعلام کرد عملیات زمینی را در شمال غزه آغاز کرده است 

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل مدعی شد؛ نیروهای نظامی با ورودزمینی به بخش‌هایی از شمال غزه، تعدادی از اجساد اسرائیلی‌های کشته‌شده‌ای را یافتند که شبه‌نظامیان حماس در حمله روز شنبه گذشته آن‌ها را در کنار افراد زنده به غزه ربوده بودند.

 

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت این جسدها ابتدا در تصاویر هوایی شناسایی شده بود.

 

او به شمار اجساد به‌دست آمده و عملیاتی که به انتقال آن‌ها به اسرائیل منجر شد، اشاره نکرد اما گفت این پیکرها نیز برای شناسایی به اردوگاه‌های ویژه اجساد قربانیان حمله اخیر انتقال یافته است.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------