نتانیاهو: غزه را خلع‌سلاح می‌کنیم/ کنترل را به دست خواهیم گرفت



 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی خواستار کنترل غزه شد که این رژیم بعد از هفت‌دهه، نتوانسته سرزمین‌های اشغالی را برای صهیونیست‌ها امن کند. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، در شرایطی که غزه به گورستان نظامیان رژیم صهیونیستی تبدیل شده و هر روز، تعداد بیشتری از نظامیان این رژیم توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت می رسند، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب در دیدار با رهبران شوراهای محلی شهرک های صهیونیست نشین در مرز غزه مدعی شد: باریکه غزه تحت کنترل ارتش خواهد ماند.

 

وی به شهرک نشینان مرز غزه که دیگر قصد بازگشت به این مناطق را ندارند، اطمینان داد که شرایط را به نحوی پیش خواهد برد که دیگر تهدیدی متوجه آنها نباشد.

 

این مقام صهیونیست گفت: بازگرداندن امنیت و اطمینان از اینکه دیگر حماس وجود ندارد و بازنخواهد گشت، اولویت ماست.

 

نتانیاهو مدعی شد که بعد از نابودی حماس، اسرائیل کنترل امنیتی غزه را به دست خواهد گرفت و آن را خلع سلاح خواهد کرد تا مطمئن شود که دیگر تهدیدی برای اسرائیلی ها نیست.

 

اسرائیل: فرمانده گردان ناصر رضوان حماس را هدف قرار داد

یمارتش اسرائیل مدعی شد: «احمد صیام، فرمانده گروه ناصر رضوان را در اطراف بیمارستان رانتیسی غزه سنگر گرفته بود را هدف قرار داده است»

 

ارتش اسرائیل مدعی شده « یکی از فرماندهان حماس را که حدود ۱۰۰۰ نفر از ساکنان غزه را در بیمارستان رانتیسی گروگان گرفته بود را هدف قرار داده است:

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل در بیانیه خود مدعی شده، «به دنبال اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط شین بت و دیگر سازمان های اطلاعاتی، نیروهای تیپ گولانی مشخصات مورد نیاز برای حمله به مقر فرمانده حماس را به جنگنده ها دادند؛ در پی این حمله احمد صیام، فرمانده گروه ناصر رضوان را به وسیله بمب هدف قرار داده است»

 

در این بیانه آمده است «احمد سیام در حالی که در مدرسه البراق مخفی شده بود همراه با دیگر عوامل حماس تحت فرمانش هدف قرار گرفته اند»

 

حماس هنوز ادعای اسرائیل را تایید نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------