واکنش نتانیاهو به درخواست ترودو برای توقف کشتار کودکان غزه



واکنش نتانیاهو به درخواست ترودو  ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
پس از آنکه نخست‌وزیر کانادا خواستار «حداکثر خویشتنداری» در غزه شد، نخست‌وزیر اسراییل در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به موضع و خواسته همتای کانادایی خود تاخت.

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛«جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا طی یکی از شدیداللحن‌ترین انتقادها از رژیم صهیونیستی از زمان عملیات طوفان الاقصی در یک نشست خبری در ایالت بریتیش کلمبیا گفت: به اسرائیل تاکید می‌کنم که به صورت حداکثری خویشتنداری کند. جهان شاهد این کشتار کودکان، زنان و نوزادان است و این روند باید متوقف شود.

 

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به درخواست نخست‌وزیر کانادا در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد: «حماس مقصر این اتفاقات وحشتناک است.»

 

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای چهلمین روز ادامه دارد در حالی که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) از یورش نیروهای اشغالگر به داخل مجتمع پزشکی الشفا واقع در مرکز غزه در پی درگیری‌های شدید با مقاومت فلسطین و اشغالگران خبر داد.

 

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی با ورود به بیمارستان الشفا در غزه زیرزمین این بیمارستان را بازرسی کردند. ارتباط بیمارستان الشفاء غزه با جهان خارج قطع شده است و نیروهای اشغالگر در آن مستقر هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------