تجمع کارگران گروه ملی فولاد اهواز/ اعتراض کارگران فولاد قزوین به کیفیت وعده‌های غذایی



اعتراض کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در اعتراض به برخوردِ مدیریت با برخی از کارگران و همچنین در واکنش به تداومِ مشکلاتِ خود تجمع کردند. 

به گزارش ایلنا، کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز صبح امروز، اول اسفند ماه، در اعتراض به برخوردِ مدیریت با برخی از کارگران و همچنین در واکنش به تداومِ مشکلاتِ خود تجمع کردند. 

 

کارگران به مسدود شدنِ کارت تردد ۵ نفر از همکارانشان معترض هستند. روز گذشته، کارگران عبدالله درویشی، سید علی موسوی، حسین رضایی، مسعود نواصر و عبدالله چارچریک، در اعتراض به مسدود شدنِ کارتِ ترددِ خود مقابل درِ ورودیِ شرکت با برپایی چادر تحصن کردند. 

 

کارگران به نحوه‌ی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل معترض هستند. پیشتر مدیران وعده داده بودند که اجرای صحیحِ طرح طبقه‌بندی مشاغل در حقوق دی ماه کارگران اعمال شود که تاکنون به این وعده عمل نشده و کارگران اعتراضاتی برپا کرده‌اند. 

 

توزیع غذای بدون کیفیت در میان کارگران مسبوق به سابقه است

شماری از کارگران شیفت صبح شاغل در کارخانه فولاد قزوین به کیفیت وعده‌ی غذایی در این کارخانه اعتراض کردند.

 

اعتراض کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز ,توزیع غذای بدون کیفیت در میان کارگران

به گزارش ایلنا، تعدادی از کارگران شیفت صبح شاغل در کارخانه فولاد قزوین روز گذشته به غذای ناسالم کارخانه اعتراض کردند.

 

یکی از این کارگران با بیان اینکه روز گذشته (۳۰ بهمن ماه) در وعده غذایی نهار به آن‌ها «قیمه نثار» داده شد، گفت: پس از آنکه بر اثر خوردن این غذا برخی کارگران دچار عوارض شدند، آنها از خوردن غذا خودداری کردند.

 

وی گفت: کارگران در نتیجه گوشت فاسد استفاده شده در غذا دچار دل درد و تهوع شدند و کارفرما بعد از اعتراض کارگران و امتناع آن‌ها از خوردن وعده غذایی نهار، اقدام به تهیه کره و مربا کرده و بین کارگران توزیع کرد.

 

این کارگر با بیان اینکه کارفرما توجهی به خواسته‌ی کارگران برای بهبود کیفی غذا ندارد، مسئولان هیچ نظارتی بر عملکرد کارفرمایان ندارند. ما بارها به وضعیت بد غذایی کارخانه انتقاد کرده و آن را به مسئولان نیز اطلاع‌رسانی کرده‌ایم اما پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

 

این کارگر با بیان اینکه توزیع غذای بی‌کیفیت در میان کارگران شاغل کارخانه فولاد قزوین مسبوق به سابقه است، گفت: بر فعالیت مسئولان پخت غذا آنطور که باید نظارت نمی‌شود.

 

پیش از این نیز ایلنا در تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال جاری، خبری از وضعیت نامطلب غذای کارخانه فولاد قزوین که در شهرستان تاکستان واقع شده، به نقل از کارگران منتشر کرده بود.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------