آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه سنگین ابطحی به وزیر کشور؛ یا ۸ در صد نمی دونید چیه یا حماسه والا به مولا!

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات، به اظهارات وزیر کشور در خصوص حماسه آفرینی در انتخابات 21 اردیبهشت، واکنش نشان داد. به گزارش…

قالیباف: خانواده‌ها با دو شیفت کار برای نیازهای معیشتی و مسکن در چالش‌اند



قالیباف،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز خانواده‌ها با دو شیفت کار برای نیاز‌های معیشتی و مسکن در چالش هستند و باید حق بدهیم که پر کردن سبد فرهنگی در توان آن‌ها نباشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت روز کتاب در تالار وحدت تهران گفت: ان شاءالله ما مسئولان قدر بانوان کشور و ظرفیت‌های مغفول مانده را به درستی در زمینه‌های مختلف بشناسیم و فرصت‌ها را برای آن‌ها فراهم کنیم به ویژه در حوزه‌های تربیتی و آموزشی و فرهنگی که عرصه جولان آنهاست و می‌توانند بیشترین نقش را داشته باشند.

 

وی افزود: بدون سرمایه اجتماعی نمی‌توان کاری انجام داد و «اعتماد» مهمترین سرمایه اجتماعی است و هیچ نهاد یا ارگان یا سازمانی نمی‌تواند بدون سرمایه اجتماعی کاری انجام دهد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : امروز خانواده‌ها با دو شیفت کار برای نیاز‌های معیشتی و مسکن در چالش هستند و باید حق بدهیم که پر کردن سبد فرهنگی در توان آن‌ها نباشد

 

 وی تصریح کرد : امروز در توان خانواده‌ها نیست که سبد فرهنگی داشته باشند، به همین دلیل سبد فرهنگی را از یاد خواهند برد و در نهایت عوارض آن بر خانواده و کشور است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------