آخرین اخبار سیاسی

محمدجواد آذری جهرمی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آذری جهرمی: بازگرداندن ناگهانی طرح صیانت به صحن علنی مجلس، دو معنا دارد / یکی از آن‌ها این است که طراحان طرح، احتمال تک دوره‌ای شدن دولت را زیاد می‌دانند

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: بازگرداندن ناگهانی طرح صیانت به صحن علنی در روزهای پایانی و بی رمق این مجلس ضعیف، دو معنای بین سطور دارد: اول…

گلایه صریح روزنامه جمهوری اسلامی از دولت رئیسی: کام مردم را با گرانی ها تلخ کرده اید



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی و افزایش چندین باره قیمت ها طی ماه های اخیر گلایه و تاکید کرده است: روند عملکردی مدیران اجرایی کشور در سال‌های اخیر نشان داده که سیاست‌ها عملاً به گسترش فقر و فقیرپروری در کشور منجر شده است.

 

این روزنامه نوشت: طعم تلخ گرانی و افزایش چندباره قیمت‌ها، چند ماهی است که کام مردم را به شدت به تلخی کشانده است. رصد بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد این روزها نرخ برخی اقلام مصرفی و خوراکی یک بار دیگر افزایش یافته، در حالی که حقوق و دستمزدها سالانه یک بار افزایش می‌یابد.

 

روند عملکردی مدیران اجرایی کشور در سال‌های اخیر نشان داده که این سیاست‌ها عملاً به گسترش فقر و فقیرپروری در کشور منجر شده و نه‌تنها باری از دوش مردم برنداشته بلکه بارهای سنگین‌تری بر مردم تحمیل کرده که سرفصل‌های مالیاتی و محدودیتی بودجه سال آینده، از جمله آنهاست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------