آخرین اخبار سیاسی

محمدجواد آذری جهرمی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آذری جهرمی: بازگرداندن ناگهانی طرح صیانت به صحن علنی مجلس، دو معنا دارد / یکی از آن‌ها این است که طراحان طرح، احتمال تک دوره‌ای شدن دولت را زیاد می‌دانند

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: بازگرداندن ناگهانی طرح صیانت به صحن علنی در روزهای پایانی و بی رمق این مجلس ضعیف، دو معنای بین سطور دارد: اول…

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در حوالی کازرون



سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در حوالی کازرون،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
فرماندار ویژه کازرون از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی سوخو ۲۲ مربوط به نیروی هوایی سپاه در حوالی روستای احمدآباد این شهرستان خبر داد.

محمدعلی بخرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ مربوط به نیروی هوایی سپاه از شیراز، پرواز چک داشتند که بنا به دلایلی نزدیکی دریاچه پریشان، روستای احمدآباد کازرون دچار سانحه شد.

 

وی افزود: خوشبختانه خلبان این هواپیمای تک نفره که آموزشی بوده است، هواپیما را به منطقه خالی از سکنه هدایت کرده و سپس ایجکت می‌کند و در نهایت هواپیما در منطقه مذکور سقوط می‌کند.

 

فرماندار ویژه کازرون با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، گفت: خلبان هواپیما به دلیل شکستگی استخوان لگن هم‌اکنون در بیمارستان شهرستان بستری است.

 

بخرد با بیان اینکه این حادثه قریب ساعت ۱۰:۵۰ قریب امروز، ۲۵ آذرماه در منطقه زمین‌های کشاورزی رخ داده است، گفت: بحمدالله هیچ مشکلی برای مردم این منطقه پیش نیامده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------