آخرین اخبار سیاسی

موسسه مصاف رائفی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

ندا رائفی پور کیست؟/ واریز پول به حساب یک زن اوکراینی از موسسه رائفی پور/ «خورشید خانم» چقدر پول گرفت؟

طبق سندی دیگری، ادعا شده مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان به حساب خانمی به نام روجا صفرپور واریز شده است. او همان زنی است که در انتخابات ۱۱ اسفند بدون…

تکذیبیه شهرداری بندرعباس پیرامون پرداخت هزینه فرهنگی و مداحى در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام



هزینه میلیونی برای مداح مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس پیرامون پرداخت هزینه فرهنگی و مداحى در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام را تکذیب کرد.

نامه‌ای با موضوع درخواست پرداخت ۶۰ میلیون تومان توسط شهرداری بندرعباس به یک مداح برای روضه خوانی برای مراسم تشییع شهدای گمنام منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی نیز بازتاب زیادی داشته است.

 

شهرداری بندرعباس درباره این نامه اعلام کرده این رقم وجود داشته اما با آن موافقت نشده است. «با توافق کمیته بررسی‌های لازم جهت تبلیغات و تشریفات و نحوه برگزاری مراسم تشییع شهداری گمنان انجام شد و مسؤلیت تشریفات و تبلیغات این اتفاق بر عهده این مدیریت بود چرا که روابط عمومی وظیفه ذاتی خویش را باید به نحو احسن انجام دهد. پیشنهاد مطرح شده برای حضور مداح کشوری حاج نریمان پناهی با تصمیم‌گیری جمعی در کمیته مطرح شد و پس از رایزنی‌ها پیش نویس اولیه‌ی هزینه‌های ایاب و ذهاب و اسکان تهیه گردید، که با هزینه درخواست شده فوق موافقت نگردید. از انجایی که رایزنی‌ها قبلا انجام شده بود و موضوعات مالی جهت حضور مداح مطرح نشده بود و برای تبلیغات بنر‌های سطح شهر چاپ و نصب گردیده بود، با پیشنهاد کمیته مذکور و نظر مداح محترم، حضور ایشان منتفی و مراسم با حضور مداحان استان هرمزگان برگزار خواهد شد، ضمنا هیچگونه پرداخت و بلیط سفری برای جناب پناهی مداح محترم تهیه نشده و نامه منتشر شده در فضای مجازی صرفا جهت تخریب عملکرد شهرداری بندرعباس و مداح اهل بیت بوده است چرا که شهدا صدیق‌ترین و شریف‌ترین انسان‌های تاریخند و‌ای کاش مرام و معرفت مان در حد نام و نشان شهید گمناممان باشد.»

 

هزینه میلیونی برای مداح مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------