آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه سنگین ابطحی به وزیر کشور؛ یا ۸ در صد نمی دونید چیه یا حماسه والا به مولا!

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات، به اظهارات وزیر کشور در خصوص حماسه آفرینی در انتخابات 21 اردیبهشت، واکنش نشان داد. به گزارش…

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای اعلام کرد که حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته است.

سی ان ان از پایان حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر خبر داد.

 

به گزارش «انتخاب»؛ در پی  پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای اعلام کرد که حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته است.

 

وزارت خارجه مصر نیز در واکنش به این اخبار اعلام کرد: از اسرائیل و ایران می‌خواهیم حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و به قوانین بین‌المللی پایبندی کامل داشته باشند. نسبت به پیامدهای گسترش درگیری و بی ثباتی در منطقه و اثرات خطرناک آن هشدار می دهیم.

 

نخست وزیر انگلیس نیز امروز گفت: به نتانیاهو گفتم که تشدید تنش به نفع هیچ کسی نیست.وی افزود: می‌خواهیم شاهد آرامش در منطقه باشیم.

 

جروزالم‌پست: اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ طبق گزارش جروزالم‌پست، یک مقام اسرائیلی مدعی شد، اسرائیل با استفاده از موشک‌های دوربرد جنگنده‌های خود، اقدام به عملیات در ایران کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------