آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه سنگین ابطحی به وزیر کشور؛ یا ۸ در صد نمی دونید چیه یا حماسه والا به مولا!

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات، به اظهارات وزیر کشور در خصوص حماسه آفرینی در انتخابات 21 اردیبهشت، واکنش نشان داد. به گزارش…

قتل مدیر حوزه علمیه قیدار/ دستگیری قاتل



 قتل مدیر حوزه علمیه قیدار,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
حجت الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار، امروز در حین اقامه نماز ظهر در مسجد سجاس با شلیک چند گلوله توسط فرد ناشناس جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ضارب ۵ گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار شلیک می کند که ۲ گلوله به سرش اصابت کرد .

 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار، امروز در حین اقامه نماز ظهر در مسجد سجاس با شلیک چند گلوله توسط فرد ناشناس جان خود را از دست داد.

 

هنوز انگیزه قاتل از این اقدام مشخص نیست و موضوع توسط دستگاه‌های نظامی و انتظامی در دست بررسی است.همچنین در این حادثه فرد نمازگزار نیز زخمی شده است.

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛حجت الاسلام  علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان با تأیید این خبر، درباره جزئیات حادثه به ارگان رسانه ای حوزه علمیه گفت: ظهر امروز، فردی مسلح وارد مسجد جامع سُجاس می شود و به حجت الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار و نمازگزاران تیراندازی می کند.

 

مدیر حوزه علمیه استان زنجان ادامه داد: ضارب ۵ گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار شلیک می کند که ۲ گلوله به سرش اصابت کرد . یکی از مأمومین هم مجروح شده است.

 

به گفته وی پیکر حجت الاسلام اعتبار در پزشکی قانونی است و ضارب هم که گفته می شود اخراجی یکی از دستگاه هاست، دستگیر شده است.

 

قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: بر اثر این تیراندازی، فردی ۴۰ ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

 

در بررسی اولیه مشخص شد علت و انگیزه قتل، اختلافات شخصی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------