آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه سنگین ابطحی به وزیر کشور؛ یا ۸ در صد نمی دونید چیه یا حماسه والا به مولا!

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات، به اظهارات وزیر کشور در خصوص حماسه آفرینی در انتخابات 21 اردیبهشت، واکنش نشان داد. به گزارش…

اعتراض نماینده مجلس به جذب افراد خاص و رد افراد دارای صلاحیت علمی در آموزش‌وپرورش



 اعتراض نماینده مجلس به جذب افراد خاص درآموزش‌وپرورش,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سعیدی نماینده مجلس یازدهم از پروژه خالص‌سازی را در وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرد‌. 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، درباره آخرین وضعیت بررسی کمبود معلم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان امور استخدامی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص معضل کمبود معلم در کشور برگزار شد که نشان می‌دهد بی‌تدبیری ناراحت کننده‌ای را در این خصوص مشاهده می‌کنیم.

 

سعیدی با انتقاد از عملکرد آموزش و پرورش گفت: فقط فراکنی و انداختن توپ در زمین دولت قبل و نظایر آن‌ها مطرح شد. در این‌که در دولت قبل در حوزه آموزش و پرورش بسیار کم کاری کرده و ریل گذاری‌ها، ریل گذاری‌های درستی نبوده تردیدی وجود ندارد اما اینکه ما دائم از بانیان وضع موجود بگوییم، صحیح نیست. 

 

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: یادمان باشد الان ۲ سال است که دولت و ۴ سال است که مجلس دست جریان انقلابی است و ما باید احساس مسئولیت و پاسخ‌گویی داشته باشیم که متاسفانه در روند جلسه روز یکشنبه این را مشاهده نکردیم. 

 

عضو کمیسیون مجلس گفت: نکته بسیار نگران‌کننده‌ دیگر این است که رویکردی در وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلم وجود دارد مبنی بر اینکه فقط افراد خاص در این حوزه جذب می‌شود، بسیاری از افرادی که دارای صلاحیت‌های علمی هستند به خاطر نوع نگاه‌شان و بحث‌های سیاسی‌ متاسفانه رد می‌شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این در مناطق محروم به شدت دچار کمبود معلم هستیم و مشاهده می‌کنیم قاطبه افرادی که پذیرفته شده‌اند از افراد غیربومی هستند که بعضاً همین افراد غیربومی با استفاده از مشوق‌های جوانی جمعیت خودشان را منتقل می‌کنند و عملا آن کلاس بدون معلم می‌ماند. این‌ها مسائل بسیاری مهمی هستند که باعث نگرانی جامعه است و من امیدوارم پروژه خالص‌سازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------