رمز داشتن یک باغ گردو تجاری با پتانسیل باردهی بالا چیست ؟



خرید نهال گردو
اگر می خواهید یک باغدار موفق در احداث باغ گردو باشید و بتوانید پربارترین درختان گردو را تولید کنید بایستی آگاهانه به تمامی موارد مهم در به باردهی رسیدن درختان گردو توجه داشته باشید.

به نقل از ویکی پدیا گردو منبع عالی پروتئین، فیبر، ویتامینها، آنتی‌اکسیدانها و مواد معدنی است.به گفته نهالستان نوین گردو با توجه به این ارزش غذایی گردو و سوددهی بالایی که این نهال دارد می تواند بهترین سرمایه گذاری در دنیا باشد.در این مطلب می خواهیم به داشتن یک باغ گردو تجاری با باردهی بالا و کیفیت مطلوب محصولات بپردازیم.تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

 

فاکتورهای مهم در داشتن یک باغ گردو تجاری چیست ؟

اگر می خواهید همانند یک باغدار حرفه ای عمل کنید و باغ گردو پربار و تجاری داشته باشید در اولین گام بایستی به تمامی فاکتورهای مهم در احداث باغ گردو توجه کنید.

به 7 گام مهم در داشتن یک باغ گردو موفق می پردازیم :

- خرید نهال گردو پربار 

سعی کنید ارقام نهال گردو پربار و زودبارده ای را برای باغات خود که سازگار با اقلیم منطقه کاشت است را انتخاب و خریداری نمایید. در ابتدا بسنجید منطقه شما سردسیر است یا گرمسیر.

اگر در منطقه سردسیر هستند 3 نهال گردو چندلر, فرنور, خوشه ای و ژنوتیپ برتر جزو پربارترین و تجاری ترین نهال گردو در دنیاست.

 

- انتخاب نهال سازگار با شرایط اقلیمی 

تنوع خرید در ارقام نهال گردو بالاست اما اینکه بتوانید تصمیم بگیرید چه رقم نهالی را برای کاشت انتخاب و خریداری نمایید بسیار مهم است.اگر این مورد به درستی و آگاهانه انجام نشود کاهش عملکرد و بازدهی نهال را به همراه خواهد داشت.

اقلیم مناطق ایران به سه دسته سردسیر, معتدل و گرمسیر تقسیم می شود که می توانید بر اساس این سه شرایط آب و هوایی بهترین نهال گردو مقاوم به سرما یا گرما را انتخاب کنید.

- حفر گودال یا چاله مناسب 

بعد از خرید نهال گردو بایستی چاله و یا گودالی مناسب حفر کنید طوری که نهال دچار خفگی نشود.ریشه درختان گردو گسترده اند و بین 40 تا 60 سانتی متر توصیه می شود.

 

- بررسی خاک و کوددهی درخت گردو 

حتما خاک درخت گردو را بررسی کنید و نهال را در خاک حاصلخیز و زهکشی شده بکارید در صورتی که خاک نهال با کمبود مواد آلی یا معدنی دچار بود آن را با کود مناسب جبران کنید.

درختان گردو در سال به حدود 2 بار کوددهی برای رشد و عملکرد بالاتر نیاز دارند.

 

- هرس درخت گردو 

درختان گردو درختانی پایه بلند و با شاخ و برگ گسترده هستند.در صورتی که شاخه های اضافی هرس نشوند ممکن است موجب عدم نوررسانی به درخت شده و کاهش عملکرد نهال را به همراه داشته باشد.

به همین علت هرس باردهی و فرم دهی برای درختان گردو توصیه می شود.

 

- آبیاری درخت گردو 

آبیاری جزو مهم ترین فاکتورها در رشد و عملکرد بهتر نهال است.اگر می خواهید محصولات درشت و باکیفیتی داشته باشید درختان را به طور منظم و با روش اصولی آبیاری کنید.

آبیاری قطره ای بهترین روش است.درختان گردو به دو بار در هفته آبیاری نیاز دارند و با گذشت زمان فاصله آبیاری کمتر می شود.

 

مهم ترین راز داشتن یک باغ تجاری گردو !!

همانطور که در عنوان بیان کردیم می خواهیم مهم ترین راز داشتن یک باغ گردو پربار را بگوییم.اگر می خواهید شما هم جزو باغداران تجاری باشید علاوه بر فاکتورها بالا سعی کنید رقم نهال گردو اصلاح شده و پیوندی را برای کاشت انتخاب و خریداری نمایید.

نهال های پیوندی زودبارده بوده و شما را از سال اول به باردهی می رساند از طرفی میزان باردهی این نهال ها با تغییرات ژنتیکی 2 تا 3 برابر نهال های بذری و ساده است.کیفیت محصولات عالی بوده و بسیار بازار پسند است و بازار صادراتی بی نظیری دارد.

برای مشاهده " لیست خرید قیمت نهال گردو کیلک کنید.

 

خرید نهال گردو از نهالستان معتبر نوین گردو

بعلاوه تمامی فاکتورهای مهمی که در داشتن یک باغ گردو پربار را بیان کردیم اینکه بتوانید یک مرکز معتبر برای خرید نهال را انتخاب کنید بسیار پراهمیت است.

نهالستان نوین گردو با سابقه بیش از 35 سال در زمینه تولید و عرضه نهال در کشور توانسته تمامی ارقام نهال گردو پیوندی اصلاح شده زودبارده و دیمی را بدون واسطه و با قیمت مناسب به بازار وارد کند.

مشتریان عزیز می توانند خرید آنلاین نهال گردو را بدون واسطه با قیمت مناسب از مرکز نوین گردو داشته باشند.

 

سخن آخر

برای داشتن یک باغ گردو تجاری بایستی تمامی فاکتورهای مهم را در نظر داشت.در این مطلب از نهالستان نوین گردو به معرفی خرید نهال گردو تجاری و زودبارده پرداختیم و تمامی فاکتورهای مهم در احداث باغ با پتانسیل بالا را گفتیم.

منبع خبر : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت : www.gerdo.pro

شماره تماس جهت ثبت سفارشات : 09121243597

آدرس نهالستان : کرج - خرید به صورت حضوری و آنلاین می باشد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024