ترفندهایی برای رزرو هتل ازمیر



ترفندهایی برای رزرو هتل ازمیر
پیش از آنکه بخواهیم از رازها و ترفندهای رزرو یک هتل خوب در ازمیر برای شما بگویم. دور از لطف ندانستیم که به معرفی این شهر توریستی در ترکیه بپردازیم.

ازمیر یکی از شهرهای توریستی مشهور در ساحل ترکیه است که در قدمتی طولانی را از آن خودکرده است. ازآنجایی‌که آثار باستانی منحصربه‌فردی را با تاریخچه سه‌هزارساله می‌توانید در این شهر مشاهده کنید. یا اینکه با یک طبیعت‌گردی به ریلکس کردن در طول سفر بپردازید. بر خود واجب دانستیم که مطالبی را به جهت اقامت در یک هتل متمایز با شما در میان بگذاریم؛ مثلاً در نظر داشته باشید که کدام بخش برای گردشگری و اقامت با هزینه کمتری سفر شمارا به پایان می‌رساند. یا خیابان‌های مهم برای خرید از ازمیر کدام است که در همان خیابان اقامت داشته باشیم. بر همین اساس توصیه ما این است برای رزرو هتل ازمیر با ما همراه باشید تا همه‌چیز به بهترین شکل برای شما دنبال شود.

 

در چه منطقه‌ای هتل خود را رزرو کنیم؟

در قدم اول باید شما از موقعیت مکانی که در آن قرار دارید کسب اطلاع کنید تا انتخاب هتل مؤثرتر و مفید فایده تر برای شما دنبال شود برای این منظور تعدادی از محله‌های ازمیر را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ترفندهایی برای رزرو هتل ازمیر

 

منطقه کارشیاکا

برای اینکه شاهد یک زندگی لوکس و مرفه در ازمیر باشید می‌توانید در این منطقه هتل خود را رزرو کنید. با مشاهده مغازه‌ها و بناهای بسیار باشکوه دست شما برای خرید آنتیک ترین وسایل و ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز حسابی باز است. چراکه نمای متفاوتی از شهر ازمیر را در این منطقه می‌توانید شاهد باشید. الی محله، بوستانلی، گیرنه بولواری و ماویشهیر از محله‌های مناسب کارشیاکا هستند. هر چه به ساحل نزدیک‌تر شوید هزینه رزرو هتل ازمیر برای شما گران‌تر می‌شود.

 

منطقه گوزل باغچه

سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به خرید ملک اولین منطقه‌ای را که برای خرید آپارتمان در ازمیر در نظر می‌گیرند این بخش از شهر است. چراکه نزدیکی به ساحل دریا چشم‌انداز بسیار باشکوهی را در پیش چشم آن‌ها باز می‌کند. از سمت دیگر دسترسی به خدمات تفریحی ازمیر هم ساده‌تر دنبال می‌شود. پس انتخاب دوم شما برای رزرو هتل ازمیر بدون شک محله گوزل باغچه خواهد بود. البته قدری هزینه‌ها اینجا نجومی است و باید از قبل برنامه‌ریزی لازم را داشته باشید.

 

منطقه برنوا ازمیر

اگر به‌قصد اقامت برای تحصیل و یا ثبت‌نام در دانشگاه‌های خصوصی و دولتی در ازمیر راهی این شهر شده‌اید. این منطقه همان‌جایی است که دنبال آن هستید. حتی خرید ملک هم در این منطقه به دلیل رشد روزافزون دانشگاه‌ها این روزها بسیار رونق پیداکرده است و شما می‌توانید در مناطق چیلی، نارلی دره و قاضی امیر اقامت کوتاه‌مدت خود را برای هر منظوری تقریباً با هزینه مقرون‌به‌صرفه دنبال کنید.

 

چه زمانی هتل خود را در ازمیر رزرو کنیم؟

بسته به هدف شما از گردشگری زمان و روز موعد برای رزرو هتل بدون تردید سر می‌رسد. حال اگر به دنبال یک سفر ارزان‌قیمت‌تر هستید به شما تابستان و زمستان را به دلیل رطوبت زیاد هوا و سرد شدن زمستان‌هایش توصیه می‌کنیم. چراکه در این دو فصل شما هزینه زیادی را به جهت رزرو هتل نیاز نیست پرداخت کنید. به دنبال سفر پرهیجان هستید عید و تعطیلات نوروز حسابی ازمیر شلوغ است یا اگر می‌خواهید از فستیوال‌ها دیدن کنید تابستان را برای رزرو هتل در نظر داشته باشید. به‌طور کل ماه‌های اردیبهشت، خرداد، شهریور یا مهر بر اساس نظرات مهمان‌های پیشین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

قیمت هتل در ازمیر چگونه است؟

از قدیم گفته‌اند که هرچقدر پول بدهید آش خواهید خورد. پس منتظر نباشید که اقامت در هتل لوکس یو ال را با هزینه یک اقامتگاه ساده برای خود برنامه‌ریزی کنید. مگر آن‌که شهر خالی از مسافر شود و هتل‌ها برای جبران هزینه‌های خود چاره‌ای به‌غیراز پایان آوردن هزینه‌های اقامتی نداشته باشند. شما بسته به موقعیت مکانی که هتل شما در آن قرار دارد و تعداد ستاره‌های آن باید هزینه هر شب اقامت خود را پرداخت کنید. حال اگر زرنگ باشید در ایام پیک سفر راهی گردشگری در این شهر نشوید بخت با شما یار خواهد بود و می‌توانید با هزینه یک‌چهارمی اقامت در بهترین هتل‌های شهر را تجربه کنید.

 

رزرو هتل برای ماه‌عسل

 

رزرو هتل برای ماه‌عسل

برای زوج‌های جوان هم توصیه می‌کنیم به سراغ هتل‌های بروند که در نوار ساحلی قرار دارد. این ساحل‌ها در برخی از مواقع شلوغ و در روزهای هم خلوت هستند و یک گشت‌وگذار عاشقانه را برای آن‌ها رقم می‌زند. شما می‌توانید سراغ هتل‌های لوکس نوار ساحلی کناک یا منطقه قاضی امیر بروید. در این منطقه مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری متناسبی برای شما پیش‌بینی‌شده است. یا اینکه در جنگلی قاضی امیر محیطی خلوت و خوش آب‌وهوای را تجربه کنید. هتل‌های هم مخصوص برای زوج‌های جوان با دکوراسیون و پذیرایی متفاوت تدارک دیده‌شده است که شما می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

 

کلام آخر به جهت اقامت در ازمیر ترکیه

همان‌طور که اشاره شد سفر به ترکیه دستاوردهای بسیاری را در دفتر خاطرات شما به ثبت می‌رساند. از یک‌سو می‌توانید به گشت‌وگذار در طبیعت بکر این منطقه بپردازید و از سمت دیگر به خرید کردن از مغازه‌های لوکس مشغول شوید. این به تصمیم شما بستگی دارد که قرار است هتلتان را در کدام محله از شهر رزرو کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024