جواد نکونام: لیست سومی به باشگاه نداده‌ام/ از لیست‌هایی که داده‌ام باید بازیکن بگیریم



نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال درباره آخرین روند نقل‌وانتقالاتی تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبال 360، آبی‌پوشان پایتخت قرار است از روز یکشنبه تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز کنند. در شرایطی‌که جواد نکونام در هفته‌های گذشته فهرست بازیکنان موردنیاز خود را به مدیران باشگاه استقلال تحویل داده اما با این وجود، به جز رافائل سیلوا، آبی‌ها خرید دیگری در بازار زمستانه نداشته‌اند؛ هر چند که شایعات زیادی در روزهای گذشته پیرامون فعالیت نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها مطرح شده اما آن‌ها موفق به جذب بازیکنان موردنیاز کادرفنی نشده‌اند.

 

جواد نکونام که پیشتر در مصاحبه‌ای نسبت به روند نقل‌وانتقالاتی تیمش واکنش نشان داده بود و درخواست جذب حداقل 3-2 لژیونر را داشت و از فهرست ارائه شده‌اش دفاع کرد، حالا در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره شایعات مطرح شده پیرامون ارائه سومین لیست از سوی او به مدیریت باشگاه واکنش نشان داد و این مسئله را تکذیب کرد. نکونام همچنین در صحبت‌های خود توضیح داد که درخواست او، جذب بازیکنانی است که در 2 لیست خود به مدیریت باشگاه آن‌ها را معرفی کرده است.

 

خبری از لیست سوم نیست، از همان 2 لیست خواهان جذب بازیکن هستم

نکونام درباره لیست خرید بازیکنان استقلال گفت: «2 لیست در اختیار باشگاه قرار داده‌ام و از این 2 لیست خواهان جذب بازیکن هستم. هنوز اطلاعات دقیقی درباره روند مذاکرات ندارم ولی قطعا از لیست‌هایی که ارایه داده‌ام، باید بازیکنانی جذب شوند چون کار ما برای نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول خواهد بود».

 

سرمربی استقلال نسبت به شایعات پیرامون ارائه لیست سوم به باشگاه و یا جذب بازیکنانی خارج از لیست او، واکنش نشان داد و گفت: «هیچ لیست سومی نداده‌ام و بازیکن جدیدی نیست که خواهان جذبش باشم. همان‌‌طور که گفتم 2 لیست به باشگاه داده و بازیکنان موردنظر خود را معرفی کرده‌ام. از همان لیست‌ها باید بازیکن بگیریم. سایر اخبار هم صحت ندارد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------