کلینزمن: نمی‌خواستیم از تقابل با ژاپن فرار کنیم/ واکنش مانچینی به لبخند سرمربی کره جنوبی پس از تساوی مقابل مالزی



کلینزمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یورگن کلینزمان، سرمربی کره جنوبی به تحسین مالزی پرداخت.

به گزارش طرفداری، کره جنوبی در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به تساوی ۳-۳ مقابل مالزی رضایت داد. بدین ترتیب کره جنوبی در رده دوم گروهش قرار گرفت و دیگر در مرحله یک هشتم به مصاف ژاپن نخواهد رفت. با این حال یورگن کلینزمان تاکید داشت کره جنوبی به هیچ وجه از عمد در رده دوم قرار نگرفته تا به مصاف ژاپن نرود. یورگن کلینزمان در این مورد گفت:

 

ما نمی‌خواستیم از تقابل با ژاپن فرار کنیم، قطعاً برنامه امروز ما این نبود که سه گل دریافت کنیم. می‌خواستیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم، این هدف ما بود. مالزی با شجاعت و تمام توان بازی کرد و باید بابت این عملکرد به آن‌ها اعتبار و ارزش دهید، اما باید در این دیدار برنده می‌شدیم.

 

مانچینی: نتایج گروه E واقعا عجیب بود؛ به لبخند کلینزمن خندیدم!

روبرتو مانچینی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و بازی با کره جنوبی در یک‌هشتم صحبت کرد.

 

مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

او گفت: ما برای شکست یا تساوی بازی نمی‌کنیم. ما در قطر هستیم تا به پیروزی برسیم. نتایج گروه E جام ملت‌های آسیا بسیار عجیب است. از بعضی از نتایج امروز متعجب شدم. به لبخند کلینزمن زمانی که تیمش گل مساوی را دریافت کرد، خندیدم. این موقعیت واقعا عجیب و خنده‌دار بود. 

 

وی افزود: امروز موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و برای ما مهم نبود که رقیبمان کیست. در مورد بازی، پنالتی توسط هر بازیکنی می‌تواند از دست برود، قرار بود این ضربه را سالم یا قریب بزنند اما می‌دانستم که ردیف آن را تصاحب می‌کند. ما در کنار مالکیت توپ، 16 شوت داشتیم که برای گلزنی کافی بود. امیدوارم در دور بعد شرایط متفاوتی داشته باشیم. اگر به دنبال کسب قهرمانی هستیم، باید در هر بازی بدون توجه به این که رقیب چه تیمی است، به پیروزی برسیم. 

 

او در پایان گفت: انتظار داشتم در دور گروهی 6 گل به ثمر برسانیم اما دو گل کمتر به ثمر رساندیم. شاید این دو گل را مقابل کره جنوبی وارد دروازه کنیم.  

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------