آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

احضار رونالدو به کمیته ضد دوپینگ!

کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال عربستان، پیش از برگزاری دربی ریاض، رونالدو را احضار کرد. به گزارش ورزش سه، تیم‌های الهلال و…

حذف کامرون از جام ملت‌های آفریقا با شکست مقابل نیجریه



دیدار نیجریه و کامرون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در بازی بزرگ مرحله یک‌هشتم‌ نهایی جام ملت‌های آفریقا، نیجریه ۲-۰ کامرون را شکست داد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم جام ملت‌های آفریقا، نیجریه و کامرون مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. در پایان نیجریه با دو گل آدمولا لوکمن، پیروز بازی شد و به مرحله بعد صعود کرد.

 

ریگوبرت سانگ، سرمربی کامرون، مانند بازی قبلی، آندره اونانا را بر روی نیمکت قرار داد و فابریس اوندوآ را به‌عنوان سنگربان اول تیمش به میدان فرستاد. اوندوآ در بازی قبل توانست با نمایشی عالی یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد و به صعود به مرحله حذفی کمک بزرگی کند.

 

این بازی اما داستان متفاوت بود. نیجریه از همان ابتدا بازی را در اختیار گرفت و به کامرون اجازه خلق فرصت نداد. در دقیقه ۳۶ بازی لوکمن روی پاس ویکتور اوسیمن در سمت راست محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد. اوندوآ توپ را گرفت اما از دستش خارج و وارد دروازه شد.

 

نیمه اول با همان یک گل لوکمن خاتمه یافت. در نیمه دوم هم تیم برتر زمین نیجریه بود و تفاوتی با نیمه اول دیده نمی‌شد. نیجریه بازی را به خوبی مدیریت کرد و در دقیقه ۹۰ لوکمن پس از سانتر باسی، در مقابل دروازه موفق به زدن گل دوم شد. اوندوآ روی این گل هم مقصر بود و توپ را به‌صورت ناقص دفع کرد.

 

سرانجام داور سوت پایان بازی را زد و نیجریه به برتری ۲-۰ رسید. آنها در مرحله یک‌چهارم برابر آنگولا قرار خواهند گرفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------