بیوگرافی بنوا بادیاشیل فوتبالیست فرانسوی



فوتبال بنوا بادیاشیل

بیوگرافی بنوا بادیاشیل فوتبالیست فرانسوی

 

بنوا بادیاشیل کیست ؟

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی بنوا بادیاشیل یک اسطوره ی فوتبال آشنا می شوید. بنوا بادیاشیل، زاده ی 26 مارس 2001 در لیموژ فرانسه است، وی یک فوتبالیست حرفه ای فرانسوی است که به عنوان مدافع برای باشگاه لیگ برتر چلسی و تیم ملی فرانسه بازی می کند.

چکیده ای از بیوگرافی بنوا بادیاشیل :

نام : بنوا ان تامبو بادیاشیله موکینانی بایا

روز تولد : 26 مارس 2001

زادگاه : لیموژ، فرانسه

قد : 1/94 متر (6 فوت 4 1/2 اینچ)

پست : مدافع

باشگاه کنونی : چلسی

 

آشنایی با بیوگرافی بنوا بادیاشیل :

اوایل زندگی :

بنیوت یا بنوا بادیاشیل در 26 مارس سال 2001 در لیموژ فرانسه به دنیا آمد، او از تبار کنگو است. او  دانش آموز خوبی بود اما جزء افرادی بود که دوست نداشت به مدرسه برود. بنوا بادیاشیل برادر کوچکتر لویک بادیاشیل است که او نیز یک فوتبالیست حرفه ای است.

 

پدر و مادر بنوا بادیاشیل دلیل رفتن او به مدرسه بودند. تنها چیزی که او می خواست این بود که آنها را راضی کند. به قول این فوتبالیست؛

 

من فقط برای اینکه بتوانم رضایت پدر و مادرم را جلب کنم در مدرسه شرکت کردم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام دادم. پس از اخذ مدرک لیسانس STMG، تصمیم به ترک تحصیل گرفتم.

 

داستان فوتبال :

برای جوان، سفر حرفه ای شدن در این ورزش درست پس از اینکه توسط مربی برادرش دیده شد آغاز شد. بنوا مدت کوتاهی پس از اینکه لویک کار خود را در آنجا شروع کرد، به باشگاه شهر خود، لیموژ اف سی پیوست.

 

این نوجوان تا 9 سالگی در آکادمی باشگاه فوتبال لیموژ که در سال 1947 تأسیس شد، فوتبال بازی کرد. در آن سال، در سال 2008، خانواده بنوا بادیاشیل به شهر مالهشرب در شمال مرکزی فرانسه نقل مکان کردند.

 

برادران بادیاشیل در حالی که در خانه جدید خود اقامت داشتند، فوتبال خود را با SC Malesherbes، باشگاه محلی شهر ادامه دادند. تجربه در مدرسه فوتبال Malesherbes برای بنوا استثنایی بود.

 

این آکادمی فوتبال به این شهرت دارد که حداقل دو بازیکن آن (در هر نسل) به باشگاه های بزرگ می روند. این برادر Benoit Badiashile، Loic بود که برای اولین بار با انتقال بزرگ به موناکو، نمونه خوبی از خود نشان داد. سه سال بعد، بنوا به دنبال قطار رفت.

 

بنوا بادیاشیل فوتبالیست فرانسوی

تصاویر بنوا بادیاشیل

 

Benoit Badiashile Bio – سفر به شهرت :

چندین نفر از استخدام کنندگان برای دیدن مسابقات او در طول اقامت او با Malesherbes آمدند. آنها دریافتند که او ویژگی های نادری دارد. حضور برادر بنوا بادیاشیل در آ اس موناکو به او در انتخاب کمک کرد. پس از گذراندن چند فصل عالی با Malesherbes، ASM او را به دست آورد.

 

این بازیکن جوان در سال 2016 به آکادمی موناکو پیوست، زمانی که این باشگاه بزرگ ترین مجمع بهترین فوتبالیست های جوان جهان را به رخ کشید. در اینجا، ما در مورد فوتبالیست هایی صحبت می کنیم (به رهبری رادامل فالکائو کهنه کار ) که به باشگاه کمک کردند تا عنوان قهرمانی لیگ 1 2016/2017 را به دست آورد.

 

موناکو پس از آن بازیکنانی چون جبریل سیدیبه ، بنجامین مندی ، فابینیو ، تیموئه باکایوکو ، برناردو سیلوا ، کیلیان امباپه ، آلن سن ماکسیمین و توماس لمار را داشت . دو فصل پس از قهرمانی موناکو در لیگ 1، بنوا بادیاشیل از آکادمی این باشگاه فارغ التحصیل شد.

 

دوران جوانی موفق او با جوانان آ اس موناکو عمدتاً به دلیل حمایت بنوا از برادر بزرگش، لویک بود. هر دو خواهر و برادر خانه ای اجاره کرده بودند و دور از خانواده با هم زندگی می کردند. این جوان همچنین از حمایت ریموند، پدر مرحومش که اغلب برای ملاقات می آمد، برخوردار بود.

 

قبل از اینکه ریموند از دنیا برود، همیشه اطمینان می داد که پسرش حمایت و راهنمایی لازم را در حرفه اش دریافت می کند.

 

در مورد بنوا بادیاشیل

بنوا بادیاشیل کیست ؟

 

Benoit Badiashile Bio – Rising to Fame :

حتی به عنوان یک بازیکن آکادمی مورد علاقه چندین باشگاه بزرگ اروپایی است. او اولین قرارداد حرفه ای خود را با آ اس موناکو در 5 فوریه 2018 امضا کرد.

 

بنوا 16 ساله انتخاب خود از موناکو را به عنوان باشگاهی برای شروع حرفه ای خود توجیه کرد. به گفته وی، باشگاه فرانسوی به جوانان اعتماد دارد.

 

آیا می دانید؟... تیری آنری، اسطوره آرسنال ، لویک بادیاشیل را به حرفه ای شدن راه اندازی کرد. مشابه تاثیر رود فن نیستلروی روی کودی گاکپو، او باعث شد که جوان فرانسوی هم در داخل و هم خارج از زمین پیشرفت زیادی کند. به قول بنوا:

 

«او دستورالعمل های ساده ای را به من منتقل کرد. آنقدر ساده که هرگز در این زمینه به آن فکر نخواهید کرد. آنها جزئیاتی بودند که به من اجازه دادند تا به جلو بروم.

 

تیری آنری به من توضیح داد که چگونه با یک مهاجم رفتار کنم. به عنوان یک مهاجم بزرگ سابق، او می دانست که در مورد چه چیزی صحبت می کند.»

 

از اکتبر 2018، تیری آنری پس از برکناری لئوناردو ژاردیم از سمت مدیر باشگاه موناکو را هدایت کرد.

 

متأسفانه، اسطوره آرسنال تنها یک فصل باقی ماند و به تیم فوتبال کانادایی مونترال ایمپکت رفت.

 

پس از جدایی تیری آنری، بنوا بادیاشیل بیشتر بر روی فوتبال خود تمرکز کرد و در ادامه با باشگاه به یک صعود چشمگیر دست یافت.

 

او به توصیه سسک فابرگاس و دانش دفاعی ویرجیل ون دایک برای موفقیت سریع حرفه ای خود در بزرگسالان تکیه کرد.

 

تصاویر بنوا بادیاشیل

تصاویر بنوا بادیاشیل در کنار خانواده

 

داستان موفقیت بین المللی و انتقال چلسی :

بادیاشیل به عنوان پاداشی برای سخت کوشی خود، اولین دعوت از Les Bleus را توسط دیدیه دشان، مربی دریافت کرد. او برای دو بازی لیگ ملت های یوفا که در آن فرانسه در سپتامبر 2022 با اتریش و دانمارک روبرو شد فراخوانده شد.

 

پس از انتصاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی چلسی، سرمربی سابق برایتون در اولین پنجره نقل و انتقالات خود نیاز به یک مدافع چپ پا را احساس کرد. بارسا، یووه، منچستریونایتد و لایپزیگ همگی برای جذب بادیاشیل صف کشیده بودند.

 

در میان باشگاه های فوق، چلسی گراهام پاتر در رقابت برای جذب مدافع ( گزارش Lequipe ) در کنار داترو فوفانا و آندری سانتوس برنده شد.

 

این باشگاه بنوا را برگزیده ای برای رقابت برای کالیدو کولیبالی می دید که باشگاه را ترک کرد و اکسل دیاسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023 جایگزین او شد.

 

جدیدترین تصاویر بنوا بادیاشیل

بیوگرافی بنوا بادیاشیل

 

زندگی شخصی بنوا بادیاشیل :

اول از همه، او کسی است که معمولاً ساکت است و ترجیح می دهد در گوشه ای بماند. در واقع، قامت بسیار با عظمت بادیاشیل، فردی محتاط، خجالتی و درونگرا را در درون خود پنهان می کند. حال، اجازه دهید به شما بگوییم که روزهای معمولی بادیاشیل چگونه است.

 

ابتدا وقتی از رختخواب بلند می شود، سریع دوش می گیرد و سپس به سمت تمرین می رود. وقتی به خانه برمی گردد به رختخواب برمی گردد تا چرت بزند. بعد از چرت زدن، کمی فیفا بازی می کند و در خانه با اعضای خانواده درگیر می شود. بنوا واقعاً بیرون رفتن را دوست ندارد.

 

فوتبالیست فرانسوی می خواهد مانند همیشه بماند. بادیاشیل بر این عقیده است که نباید از نظر شخصیتی صرفاً به این دلیل که شهرت پیدا کرده اند شروع به تغییر کرد. او می خواهد همان طور بماند، همه چیز را ساده نگه دارد و عادت های درون گرای خود را حفظ کند.

 

در زمین، Benoît Badiashile ساکت نیست. او دوست دارد خود را تحمیل کند، تهاجمی تر و خوش صداتر باشد. سپس در داخل رختکن باشگاه چلسی (پر از بازیکنان بین المللی)، او خود را کوچک می کند و بیشتر با بازیکنان فرانسوی زبانی مانند وسلی فوفانا و دیوید داترو فوفانا صحبت می کند.

 

بادیاشیل معتقد به مکتب آموزش است که یک فوتبالیست می تواند درونگرا باشد و همچنان بازیکن بسیار بزرگی شود.

 

بادیاشیل هنگام انجام وظایف خود در زمین، فکر نمی کند که با تکل های خود به حریف آسیب برساند. او هرگز از صدمه دیدن نمی ترسد، اما این کار را صرفاً به دلیل رفتار آرام خود و نحوه تربیت والدینش انجام نمی دهد.

 

همچنین، در مورد شخصیت خود، بنوا از زمانی که مردم بر سر او فریاد می زنند، خوشش نمی آید، اما ترجیح می دهد که آرام با او صحبت کنند. فریاد زدن بر سر او در سرش فرو می رود و تمرکز او را از دست می دهد.

 

از بنوا بادیاشیل چه می دانید

زندگی شخصی و حرفه ای بنوا بادیاشیل

 

پدر بنوا بادیاشیل :

ریموند تا زمان مرگش مسئول فوتبال دو پسرش بود. در واقع، تحمل درد از دست دادن پدرش برای بنوا در حالی که برای رسیدن به هدف خود برای تثبیت جایگاهش در تیم اصلی موناکو تلاش می کرد، باید سخت باشد.

 

همانطور که در طول نوشتن این بیوگرافی مشاهده شد، پدر مرحومش، ریموند بادیاشیل، به موفقیت او اهمیت می داد. در آن زمان، او همیشه به بنوا و برادرش لویک یادآوری می کرد که همیشه خونسرد باشند. اکنون که یک بازیکن چلسی است، مطمئن هستیم که او همچنان به خاطرات پدرش از طریق گل ها و جشن های قهرمانی اش احترام می گذارد.

 

مادر بنوا بادیاشیل :

مادر بنوا بادیاشیل پس از مرگ همسرش علاوه بر مقابله با اندوه خود، از فرزندانش حمایت عاطفی نیز کرده و به آنها کمک کرده تا با از دست دادن ریموند، پدرشان کنار بیایند.

 

بنوا بادیاشیل کیست

تصاویر پدر و مادر بنوا بادیاشیل

 

خواهر و برادر بنوا بادیاشیل :

این ورزشکار فرانسوی خانواده ای صمیمی با سه خواهر بزرگتر و یک برادر بزرگتر دارد. برای بنوا، داشتن شخصیت های لویک، کورین، کارین و اوودی (خواهران و برادرانش) منبع بزرگ حمایت و راهنمایی است.

 

ازدواج بنوا بادیاشیل :

اطلاعاتی در این باره در دسترس نمی باشد.

 

اطلاعات باشگاهی بنوا بادیاشیل :

باشگاه های جوانان :

باشگاه سال
لیموژ 2007-2008
SC Malesherbes 2008-2016
موناکو 2016-2018

 

باشگاه های حرفه ای :

 سال ها باشگاه ها بازی  گل 
 2018-2019 موناکو 2 12  0
 2018-2023 موناکو 106  6
2023- چلسی 11  1

 

تیم ملی :

  سال ها باشگاه ها بازی  گل
 2016 زیر 16 سال فرانسه  5 0
 2017–2018 زیر 17 سال فرانسه 6 0
2018   زیر 18 سال فرانسه 2 0
 2018-2019 زیر 19 سال فرانسه 18 0
 2020 زیر 21 سال فرانسه 16 0
2022 فرانسه 2 0

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------