آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عکس | جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب با حضور علیرضا خمسه و پوران درخشنده و مجید یاسر

ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می باشد 65 ساله شد. او ۳۰ اردیبهشت ماه متولد شده و از هنرمندان اردیبهشتی است. به…

حکم جدید وزیر ارشاد برای مدیر جنجالی گیلان



رضا ثقتی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
محمدمهدی سموعی گفت: برکناری رضا ثقتی به دلیل فساد اخلاقی با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است.

به گزارش انتخاب، ساعاتی پیش پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی شد رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان گیلان برکنار شده بود مجددا در وزارت ارشاد حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است.

 

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد در توئیتی در واکنش به این خبر نوشت: «کذب محض است! ثقتی همان روز کنار رفت و جایگزینش معرفی شد و دستگاه قضا در حال بررسی، حقیقت‌یابی و پیگیری پرونده اوست. او بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی‌که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسئولیتی ندارد.»

 

ساعاتی پیش پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی شد رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان گیلان برکنار شده بود مجددا در وزارت ارشاد حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است.

 

پس از تکذیب روابط عمومی وزارت ارشاد درباره پست جدید رضا ثقتی، مدارک و اسناد منتشر شده حاکی از این است که رضا ثقتی با توصیه وزیر ارشاد در بی خبری نهادهای بازرسی و ناظر، به یک سمت جدید نائل شده است.

 

رضا ثقتی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------